ناخدا باخدا

گر ناخدایی با خدا باش...

ناخدا باخدا

گر ناخدایی با خدا باش...

هوووووووووو

حق با تو بود/ می بایست می خوابیدم/ اما چیزی خوابم را آشفته کرده است/ می شنوی؟!
انگار صدای شیون می آید.... (حسین پناهی)
توی بلندترین جای دنیا نشسته ام و داشتم به این فکر میکردم، چی میشد الان خدا می آمد پایین از اون بالا و می نشست اینجا روبروی من، و با هم حرف میزدیم، درسته که الان اون حرفهامو می شنوه، ولی دلم میخواست چشم تو چشم هم میدوختیم و حرف میزدیم، بهش می گفتم، خدایا چی میشه که یه روزها و یه لحظه های آنقدر نزدیک بمن هستی، که میتوانم صدای نفسهاتو رو بشنوم، و گرمای نگاهت رو حس کنم، و حتی گرمای تنت رو، ولی یه روزهای آنقدر بهم دوری، که اصلا نمیتونم تصور کنم وجود داری، چی میشد همین الان که دارم بهت فکر می کنم و صداتون میکنم جوابم رو میدادی؟
خدایا می خواهم به اندازه هر نفسی که می کشم، / تو را صدا می کنم...

میدونی چیه این روزها یه خدای خیلی بزرگ میخوام، یه خدای خیلی پررنگ، حتی از خدای اون شبان که با موسی هم حرف زد پررنگتر، از خدای ابراهیم که آتش رو براش گلستان کرد قویتر، از خدای نوح و عیسی هم عظیمتر، یه خدای که علی ذره ای بهش شک و تردید نکرد، چون میدونست خداوند اون بی شک بزرگترین خداوندی که میتونه باشه، یه خدایی مثل خدایی علی عظیم و مهربان و بزرگ میخوام...!
خدایا خدای بزرگ وعظیم زندگی من باش وبذار درهمه لحظات زندگیم لمست کنم و......
نظرات 3 + ارسال نظر
مدیریت منتظران مهدی موعود چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:33 ب.ظ http://www.goleyasezahra.mihanblog.com

سلام
حالت خوبه؟
خیلی وبلاگ خوبی داری .
ایشالله موفق باشی .منتظر حضورت تو وبلاگم هستم تا از نظرات قشنگت استفاده کنم.اگه با تبادل لین هم موافقی به من اطلاع بده تا انجام وظیفه کنم
خدا نگهدار

دختری که هیچ کس و جز تو نداره چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:35 ب.ظ http://banooyemah.blogsky.com



سلام
ای رهگذر
با نگاه بی انتهایت
به عمق تک تک حروف و
واژه هایم بنگر و
آرام آرام
مرا همراه با این صفحه ورق بزن...
و بعد به رسم روزگار مراو
عمق نو شته هایم را
به دست فراموشی بسپار...

وصال چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:38 ب.ظ http://gonjishk.blogsky.com/

سلام
قشنگ بود
به من هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد