ناخدا باخدا

گر ناخدایی با خدا باش...

ناخدا باخدا

گر ناخدایی با خدا باش...

التماس به خلق شرمندگی است

التماس به خلق شرمندگی است

اگر برآورده شود، منت است

و اگر برآورده نشود، ذلت

 

التماس به خدا شجاعت است

اگر برآورده شود، رحمت است

و اگر برآورده نشود، حکمت

 

من میخوانم، تو میخوانی، او سواد ندارد، ما میخوانیم، شما میخوانید، آنها کتاب ندارند

 

من میخورم، تو میخوری، او گشنه است، ما میخوریم، شما میخورید، آنها فقط نان خشک میخورند

 

من درس میخوانم، تو درس میخوانی، او مجبور است کار کند، ما درس میخوانیم، شما درس میخوانید، آنها فقط بیل و داس میشناسند

 

من میخندم، تو میخندی، او گریه میکند، ما میخندیم، شما میخندید، آنها به زور لبخند میزنند

 

من سفر میکنم، تو سفر میکنی، او تا شب کار میکند، ما سفر میکنیم، شما سفر میکنید، آنها هر عید شرمنده کودکشان میشوند

 

من راه میروم، تو را میروی، او در سی.سی.یو است، ما راه میرویم، شما راه میروید، آنها جانبازند

 

من وبلاگ دارم، تو وبلاگ داری، او حسرت کار با کامپیوتر دارد، ما وبلاگ داریم، شما وبلاگ دارید، آنها فقط غم دارند

 

من وَگوام، تو وَگویی، او فقط شوخیهای مردم را میبیند، ما وگوییم، شما وَگویید، آنها تلویزیون ندارند تا معنی ویگولنزج را بفهمند

 

من ناشکرم، تو ناشکری، او بابت همان لقمه نان شکر میکند، ما ناشکریم، شما نا شکرید، آنها با تمام سادگی چقدر خوشبختند

نظرات 2 + ارسال نظر
صدر چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 03:25 ب.ظ http://khodkar.blogsky.com

سلام!
منت خدای را عزوجل که طاعتش موجب قربت است و به شکر اندرش مزید نعمت !
موفق باشی
صدر

سیامک چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 05:41 ب.ظ

سلام دکتر
واقعا چرا اینجوری شده
چرا اینقدر ناشکریم
چرا فقط به فکر خودمونیم
به کجا میریم
تا کجا ....؟
حق نگهدارتون
بازم خدارو شکر که همدردهایی داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد